LIV breidt woonbelevingsconcept uit met LIV Hypotheken

13 mei 2019

Nijmegen, 13 mei 2019 – Woonbelevingscentrum LIV heeft sinds kort een nieuwe hypotheekdienst aan haar portfolio toegevoegd. Met LIV Hypotheken krijgen kopers van een nieuwbouwwoning onafhankelijk hypotheekadvies en begeleiding om van deze woning hun droomwoning te maken. LIV Hypotheken is een samenwerking tussen YVVY Hypotheken en Hans Janssen Garantiemakelaars.

De kopers van een nieuwbouwwoning hebben tal van woonkeuzes te maken en grote uitgaven te doen. Denk aan de keuken, badkamer, wel of geen uitbouw, de vloeren, wanden, de tuin. LIV biedt kopers alle diensten aan onder één dak. “Hypotheekadvies en hulp bij de budgetverdeling zijn logische en sterke toevoegingen aan het totaalconcept van LIV als woonbelevingscentrum,” vindt Huub van Rumund, een van de initiatiefnemers van LIV Hypotheken en tevens directeur van Hans Janssen Garantiemakelaars. Sinds de oprichting in 2017 is Van Rumund nauw betrokken bij het woonconcept van LIV.

Zekerheid van financiering

Het LIV-concept is in het leven geroepen om het de kopers van aangesloten nieuwbouwprojecten leuker en makkelijker te maken. LIV Hypotheken is hierop volledig ingericht en biedt klanten daarom de FinancieringsBelofte. “Met de FinancieringsBelofte van LIV Hypotheken blijven onze klanten hun concurrentie voor,” legt Chiel Burgers uit, wie mede oprichter is van LIV Hypotheken en daarnaast directeur van YVVY Hypotheken. “Onze klanten hebben vooraf zekerheid over hun hypotheek. Met onze belofte is hun droomwoning binnen handbereik.”

Zijn YVVY-compagnon Saskia Geenen, eveneens oprichter van LIV Hypotheken, vult hem aan: “LIV Hypotheken onderscheidt zich verder met optimale flexibiliteit en bereikbaarheid – zo hebben we ook gesprekken op zaterdagavond aan de keukentafel bij mensen thuis.”

Positieve reacties

De aftrap voor LIV Hypotheken vond plaats met het nieuwbouwproject Wonen op de Set in Nijmegen-Noord. De eerste ervaringen zijn bijzonder positief. Zo vertelt een tevreden koper binnen genoemd project: “De financiering rondom mijn woning moest in een kort tijdsbestek geregeld worden. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Al snel was ik positief verrast en ervan overtuigd dat dit bij LIV Hypotheken zou lukken. Ik kan daarom ook iedereen aanraden om de hypotheek via LIV Hypotheken te regelen!”

Lees meer over LIV ›

Lees meer over LIV Hypotheken ›

Foto vlnr: Jan-Henri Janssen, Saskia Geenen, Chiel Burgers, Huub van Rumund voor de modelwoningen in woonbelevingscentrum LIV.